Educació individualitzada, trilingüe, cognitiva i centrada en els valors

A Agora Internacional School Barcelona donem gran importància a l’educació dels més petits a través de l’atenció individualitzada, la música, l’art o l’esport, per impulsar el correcte desenvolupament cognitiu.

El projecte educatiu del col·legi Agora International School Barcelona busca potenciar les possibilitats dels alumnes mitjançant una atenció individualitzada i personalitzada i el desenvolupament global de cadascun d’ells, fomenta la immersió lingüística, l’art, l’esport, la música i l’educació en valors, pilars més destacables d’un projecte de valor propi dels centres educatius Nace que es desenvolupen des de l’etapa d’Educació Infantil i que són molt importants per al progrés dels més petits.

Aquesta educació comença amb l’equip de docents del col·legi. Són persones que posen il·lusió a cada funció que desenvolupen amb vocació i que s’encarreguen de guiar els nens cada dia. El grup de professors, amb una metodologia constructivista, fa que els alumnes desenvolupin la seva personalitat i pensament. El projecte es basa en el desenvolupament de les intel·ligències múltiples, a través de les quals s’aconsegueix oferir als alumnes diferents maneres d’aprendre, motivar-los i fer-los guanyar eficiència.

Al programa educatiu de l’escola cal destacar, en primer lloc, la immersió lingüística. Els alumnes aprenen anglès d’una manera motivadora i divertida; als nens d’1 i 2 anys se’ls inicia en l’idioma, i a partir dels 3 anys es porta a terme la immersió. A més, a partir d’aquesta edat s’introdueix també l’aprenentatge d’un altre idioma, el xinès mandarí, apart de treballar el castellà i el català. D’altra banda, es dóna gran importància a altres aspectes que van més enllà de l’educació tradicional: la música, l’esport i l’art, que augmenten el desenvolupament cognitiu dels nens. La música i l’art aporten habilitats, com la concentració o la sensibilitat, i l’esport desenvolupa el treball en equip i la cooperació i es treballa des de P1.

Agora International School Barcelona aposta per una formació en valors en la qual l’objectiu és la formació de la persona en societat, on destaca l’educació emocional dels nens i la gestió dels seus sentiments. Aquesta educació desenvolupa valors com la tolerància, la cooperació o l’esforç.

Notícia completa