L’Agora International School Barcelona dóna la benvinguda al nou curs

Després de les vacances d’estiu, l’Agora International School Barcelona dóna la benvinguda al curs 2016/2017 amb molt d’entusiasme. L’escola obre les seves portes plena d’energia i amb moltes novetats i reptes que faran d’aquest nou curs escolar un gran any.

Andrés Rosás, director del centre, dóna la benvinguda a tota la nostra comunitat educativa, descobrint-nos els objectius marcats per aquest nou cors i les novetats que s’implementaran. Aquest plantejament bé donat per un curs passat marcat per l’èxit en qual Andrés Rosás destaca els fets més importants.

“Certament, hi ha hagut molts moments importants el curs 2015/2016, sobretot des del prisma de qui tot ho viu per primer cop a l’escola, però sens dubte, jo destacaria el festival de fi de curs i el concert de música, per l’ambient humà i de pertinença a l’escola que es respirava entre alumnes, famílies i personal docent i no docent. També han estat mot gratificants la graduació dels alumnes de Batxillerat, pel moment vital que va significar per ells i l’emotivitat amb el qual tots la vam viure, o l’experiència viscuda al Work Experience explicada des del punt de vista del alumnes de 2n de Batxillerat.”

Hem planificat i consolidat el projecte educatiu del centre com a Escola NACE, s’ha creat un bon ambient de treball i convivència entre tota la comunitat educativa, i hem millorat la comunicació escola-família. La consolidació del projecte suposarà un pas decisiu per la formació i el desenvolupament dels nostres alumnes i en els futurs professionals que arribaran a ser. Sens dubte, tindrà un impacte positiu en les persones que ja són i en els adults íntegres i feliços en els quals es convertiran. El bon ambient de treball ens ha fet donar un pas endavant en la fidelització i la consolidació de l’equip docent, i com a conseqüència, en la qualitat del seguiment i l’atenció personalitzada oferta a cada un dels nostres alumnes. La millora amb la comunicació amb les famílies (delegats de curs, circulars setmanals, reunions personals família-Director, etc.) ha estat important, sobretot en aquest any de canvis, per enfortir la confiança i la col·laboració per part de les nostres famílies.”

Per seguir avançant en el camí de l’excel·lència educativa durant el nou curs 2016/2017, l’Agora International School Barcelona s’ha marcat uns objectius i ha implementat novetats que el seu director, Andrés Rosás, ens detalla a continuació.

“El nostre objectiu prioritari pel curs que comença és la implantació i la consolidació dels diversos programes i mètodes que conformen el nostre projecte educatiu (intel·ligència emocional, animació a la lectura, tècniques d’estudi, pensament crític, debat, oratòria…), així com continuar amb la formació i el seguiment del nostre equip docent.”

“Per aquest pròxim curs, i dins de la línia de treball que conforma el nostre projecte i que abans mencionava, tenim previst implantar a l’escola el tradicional sistema de “houses” britànic, gràcies al qual aconseguirem canalitzar moltes de les activitats i iniciatives escolars, a la vegada que creem un sistema de pertinença a l’escola. També posarem en marxa l’escola de pares de l’Agora International School Barcelona, una eina al servei de les famílies per créixer junts com a comunitat i que pretén abordar un ampli ventall de temes d’interès a l’educació.”

Finalment, el director de l’escola dóna la benvinguda als alumnes que comencen el nou curs amb un missatge motivador i personal:

“És un plaer donar-vos a tots la benvinguda a la nostra escola per aquest curs 2016/2017. El nostre objectiu serà el de, junts, formar i educar als seus fills per fer-los ciutadants del seu temps, professionals formats i competents i, sobretot, persones íntegres i felices. I m’agradaria agrair-los la confiança depositada a l’Agora International School Barcelona i convidar-los a que entre tots, aconseguim una educació integral de qualitat, que englobi totes les dimensions del desenvolupament humà, personal, social i familiar.·

Andrés Rosás

Director de l’Agora International School Barcelona