Barbara, alumna de 4t ESO, ens parla sobre el Batxillerat Internacional

Aquesta alumna té clar que, quan acabi els seus estudis de l’ESO, vol estudiar Batxillerat Internacional a Agora International School Barcelona, amb l’objectiu d’accedir a Oxford o a una altra universitat anglesa reconeguda, i ens explica els avantatges d’aquest tipus de Batxillerat.

Avui som amb la Barbara Zboromyrska. La Barbara és una noia de 15 anys que cursa 4t d’ESO a l’escola Àgora International School Barcelona. És una estudiant molt responsable que, amb treball i constància, ha completat un excel·lent currículum en els seus cursos de l’ESO. Vol estudiar el Batxillerat Internacional per fer realitat el seu somni d’ingressar en una de les universitats més prestigioses del món, Oxford.

-Hola, Bàrbara! És admirable veure com una estudiant de la teva edat té tan clar què vol fer quan acabi 4t d’ESO.

-Sí, ho tinc molt clar, i per això  m’he documentat en profunditat sobre què és el Batxillerat Internacional.

-Molt bé, Barbara, si et sembla bé et faré algunes preguntes sobre aquest tipus de Batxillerat. Has triat estudiar el BI, per què?

-Crec que cursar el BI a Agora International School Barcelona és una molt bona oportunitat per accedir a universitats internacionals. A més, el BI et prepara a fons en les diferents àrees i és una garantia per optar a aquestes universitats. El meu objectiu és ser admesa a Oxford, Cambridge o una altra universitat anglesa de prestigi. Una bona nota al BI em facilitarà superar l’examen d’ingrés per a aquestes universitats europees, una prova molt exigent on hi ha molta competència.

Notícia completa | La bústia