Albert Ametller explica en una entrevista al diari El Cargol perquè la proposta d’Agora Barcelona és molt més que una FP

Albert Ametller ha dut a terme tasques de responsabilitat a destacades entitats esportives i té una àmplia experiència com a docent. Actualment, és el responsable pedagògic dels cicles formatius d’Agora International School Barcelona, tasca que compagina amb la seva activitat en l’àmbit esportiu. En una recent entrevista per al diari El Cargol, Albert ens dóna les claus per entendre l’èxit de la FP d’esports del centre: avantguarda educativa, formació integral, una amplia oferta orientada a la realitat professional dels nostres dies, amb borsa de pràctiques nacional i internacional i unes impressionants instal·lacions esportives.

L’Albert comença per descobrir-nos l’objectiu d’aquesta FP d’esports i esbarjo, dins de la tendència europea d’oferir una Formació Professional de qualitat que doni resposta eficaç a les veritables necessitats del mercat laboral. A més, insisteix en els principis que impregnen tota la filosofia del centre, molt presents també als cicles formatius: cultura de l’esforç, pensament crític, educació emocional i tota una sèrie de valors molt importants per a aquestes edats. Com a totes les etapes educatives d’Agora International School Barcelona, els alumnes es formen en l’àmbit acadèmic, però també en el personal.

Albert també ens parla dels cicles formatius disponibles i dels complements educatius, com ara les ponències de grans professionals del sector, del gabinet psicopedagògics i el coaching esportiu o de les classes reduïdes, que permeten una atenció personalitzada i el màxim aprofitament pràctic de cada alumne. També parla de la possibilitat d’obtenir una doble titulació en anglès, amb professorat natiu i certificació oficial de Cambridge, i de les impressionants instal·lacions esportives del centre, amb més de 40.000 m2 i equipades amb piscina semi olímpica, pavelló cobert polivalent, camps de futbol i bàsquet i pistes de tenis o pàdel, a més dels circuits de Cross i Mountain Bike.

No et perdis l’entrevista i descobreix tots els secrets de la FP d’Esport i Esbarjo d’Agora International School Barcelona.

Consulta aquí l’entrevista al diari El Cargol