Andrés Rosás, Director d’Agora IS Barcelona, detalla al diari El Periódico els pilars del col·legi internacional

Andrés Rosás, Director d’Agora International School Barcelona, ha detallat en una recent entrevista per a El Periódico quines són les claus de l’ambiciós projecte educatiu del seu col·legi. Tota una sèrie de metodologies i iniciatives orientades a preparar els seus alumnes per a la societat global dels nostres dies.

Destaca en primer lloc la seva voluntat de formar els alumnes com a persones completes, preparades a nivell acadèmic i cultural, amb una educació d’avantguarda que potencia els talents individuals. Destaca el domini de l’anglès com a llengua global i també els complets programes de música, art i esports que fan d’Agora IS Barcelona més que un col·legi.

La immersió lingüística, el projecte «Connecting Cultures», la Formació Professional, el Batxillerat Internacional o la importància de pertànyer a un prestigiós grup educatiu com NACE Schools, amb més de 30 col·legis en 6 països, són conceptes que tenen cabuda en aquesta completa entrevista. També el seu programa preuniversitari i les assignatures que, des de l’etapa de Secundària, brinden als alumnes les bases per escollir la seva carrera i desenvolupar-se al món professional.