Globeducate llança un acord de col·laboració amb WWF amb el qual més de 25.000 estudiants a tot el món exerciran un paper clau en la definició d'un futur sostenible

L’apassionant associació entre Globeducate i WWF tindrà un impacte en l’educació de més de 25,000 joves i les seves comunitats més àmplies. Globeducate és un dels grups d’escoles internacionals K-12 líders al món, amb més de 50 escoles en 10 països, i ha llançat una agenda global per al canvi: una agenda que prepara els seus estudiants per a convertir-se en ciutadans globals que poden donar forma al món.

L’associació es materialitzarà en totes les escoles amb projeccions de la sèrie original de Netflix «Our Planet» i activitats educatives associades per a tota la comunitat escolar. Els estudiants també participaran al juny en l’esdeveniment Wear it Wild de l’organització benèfica, recaptant diners per protegir espècies en perill d’extinció. Altres activitats inclouran l’assistència d’estudiants a una cimera al WWF-UK Living Planet Center, xerrades d’oradors convidats a les escoles i també l’assistència d’alumnes al Regne Unit a la projecció d’una estrena del naturalista David Attenborough al Royal Albert Hall.

«Els desafiaments que li esperen a la societat com a resultat del canvi climàtic i la pèrdua de biodiversitat són globals. Connectar estudiants, mestres i programes educatius més enllà de les fronteres és, per tant, una eina poderosa per preparar les pròximes generacions per a enfrontar aquests desafiaments i exercir un paper clau en la definició d’un futur sostenible. L’associació de WWF amb les escoles de Globeducate en nou països és crucial, ja que ens permet inspirar i comprometre a una comunitat educativa global en aquest moment crucial per al nostre planeta». Matt Larsen-Daw, Gerent d’Educació de Our Planet a WWF-UK.

«Estem encantats de ser el primer grup d’escoles internacionals que treballen en estreta col·laboració amb WWF. Les escoles de Globeducate preparen cada estudiant per a ser un ciutadà global capaç de canviar el món i vam llançar la nostra agenda global a principis d’any. Atès que WWF va exercir un paper clau en la identificació dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides per al 2030, va ser una associació natural per a nosaltres. WWF farà costat a les nostres escoles en la cerca d’oradors inspiradors i els nostres mestres tindran accés a formació en línia». Daniel Jones, Director d’Educació de Globeducate