Agora International School Barcelona desenvolupa un pla de formació en línia adaptat a cada etapa per a continuar garantint als alumnes una educació de qualitat

A causa de les mesures de contenció i a l’estat d’emergència declarat a Espanya a causa del Covid-19, Agora International School Barcelona s’ha vist obligat a tancar les seves portes. No obstant això, les seves aules continuen obertes i els seus professors continuen donant formació en línia als nostres alumnes per a garantir un aprenentatge de qualitat.

Davant la possibilitat que pogués cessar l’activitat escolar presencial, l’equip directiu, personal docent i no docent han preparat un pla d’estudis per a cada etapa que es duu a terme en línia amb les eines necessàries perquè els alumnes puguin seguir amb el seu aprenentatge des de casa.

Ens hem assegurat que continuïn rebent diàriament classes a distància en directe, tutories, material didàctic i exercicis, adaptant la metodologia d’estudi i mantenint l’excel·lència educativa i l’atenció personalitzada.

La capacitat d’adaptació a les circumstàncies externes és fonamental per a continuar creixent, tant per a professors com per a alumnes. Més enllà de la part acadèmica, estem ensenyant als nostres estudiants a ser resilients, a superar reptes, a no detenir-se davant les dificultats. Molts d’ells estan en una etapa crucial de la seva educació i necessiten el nostre suport per a finalitzar els seus estudis amb èxit.

Volem agrair a tota la comunitat educativa la bona rebuda del pla i l’excel·lent disposició dels nostres alumnes. Molts d’ànims a tots i gràcies per fer-ho possible!