Agora International School Barcelona està llest per a l'obertura del col·legi en la Fase 2

Agora International School Barcelona ha presentat el seu pla d’obertura per al mes de juny i els cursos d’estiu, després de la publicació per part del Departament d’Educació del Pla d’obertura de centres educatius en Fase 2. Aquest pla contempla l’obertura parcial dels col·legis en dies puntuals, per a fer tasques concretes d’orientació o atendre necessitats emocionals, sense permetre de moment que es reprengui l’activitat acadèmica presencial ni serveis com el de menjador o les rutes escolars.

El col·legi continuarà desenvolupant la seva activitat educativa a distància com ho ha fet fins ara, amb tutories personalitzades i grupals online. A més, el centre ofereix un servei d’acolliment per a tots aquells alumnes d’entre 1 i 6 anys que, per la naturalesa de treball de les seves famílies, no puguin seguir les classes online. El col·legi està analitzant també la possibilitat de realitzar sessions presencials de suport de cara a la preparació de les proves d’accés a la universitat, en la mesura que els protocols sanitaris de seguretat ho permetin.

Amb motiu de la tornada dels alumnes a les classes, el col·legi ha distribuït un document de «Recomanacions per la tornada a l’escola» amb consells d’higiene i seguretat i ha desenvolupat també elements de comunicació per a recordar als alumnes les normes que han de respectar per la seva salut i la dels altres.

Pla d’obertura Agora International School Barcelona

Recomanacions per a la tornada a l’escola