Procés d’admissió

1. Sol·licitud de cita

Totes les famílies interessades en el col·legi poden demanar cita a través del formulari o telefonant-nos al 937 79 89 28 de dilluns a divendres de 9:00 h a 17:00 h

2. Visita al col·legi

Quan fem la visita al col·legi, presentem de forma completa el projecte educatiu i els aspectes curriculars i docents. És el millor moment per a resoldre qualsevol dubte.

3. Proves de nivell

Després de la sol·licitud formal d’admissió al centre, se cita la família perquè els alumnes puguin realitzar les proves d’admissió, que varien en funció de l’etapa sol·licitada.

4. Admissió

Un cop superades les proves d’admissió, es procedeix a completar el full d’admissions i a la recepció de tota la documentació obligatòria per a la matrícula.

Catàleg

Amb un programa educatiu des d’Educació Infantil fins a Batxillerat, el col·legi té com a objectiu brindar una educació integral als seus alumnes, mitjançant activitats que els estimulin, ja que la felicitat i la motivació són punts clau en l’aprenentatge. El nostre col·legi, que forma part del prestigiós grup educatiu NACE Schools, compta amb unes fantàstiques instal·lacions que ajuden a tots els estudiants a sentir-se part d’una comunitat amb un ambient positiu i creatiu.

Descarrega el catàleg

Tarifes

Podeu consultar tots els serveis disponibles d’Agora International School Barcelona i les tarifes per a l’any 2019-2020: preus de matrícula, mensualitat, menjador, ampliació horària, activitats extraescolars…

Descarregar tarifes

Uniformes

Agora International School Barcelona posa a la disposició dels alumnes una botiga on es poden adquirir els uniformes del col·legi i les peces esportives necessàries, així com recollir els llibres de text o de lectura i un gran nombre d’articles relacionats amb el col·legi.

Veure uniformes

Amb la intenció de possibilitar l’accés a les famílies dels nuclis de població propers a la capital i compatibilitzar l’horari professional amb l’escolar, oferim diferents rutes d’autocars des de poblacions pròximes al col·legi: Manresa, Igualada, Corbera, Vilafranca y Sant Feliu, Terrassa y Vallbona. Els pares que desitgin informació detalla sobre el servei de transport escolar i les seves rutes poden contactar amb el col·legi sense cap compromís.

Fitxa d’admissió

Un cop superats els requisits d’admissió, es procedeix a completar el full d’admissions, document imprescindible per a matricular l’alumne, així com la recepció de tota la documentació obligatòria.

Document d'admissió

Sol·licita una visita

Si el que vols és treballar amb nosaltres fes clic aquí

Carrer Puig de Mira, 08635 Sant Esteve Sesrovires, Barcelona