Altres activitats

Agora International School Barcelona ofereix múltiples oportunitats als seus alumnes perquè complementin la seva formació acadèmica i així madurar personalment: programes d’immersió lingüística a l’estranger, campaments d’estiu, activitats extraescolars, excursions i viatges que els donen l’oportunitat de viure una autèntica experiència juntament amb els seus companys.

Activitats extraescolars

Oferim un complet programa d’activitats extraescolars amb el qual els alumnes poden potenciar les seves capacitats alhora que es diverteixen i practiquen activitats esportives, musicals, artístiques i lingüístiques.

extraescolares_otras-actividades_Agora-is-barcelona_3

Summer Camp

Agora International School Barcelona té una àmplia oferta d’activitats educatives perquè els alumnes continuïn aprenent a l’estiu. Futbol, natació, música, immersió lingüística i moltes més experiències divertides.

summer camp_otras actividades_agora-is-barcelona_2

Esdeveniments internacionals

Gràcies a les activitats internacionals que el grup Globeducate organitza periòdicament, els alumnes perfeccionen les seves habilitats lingüístiques i comparteixen coneixements i experiències amb estudiants d’altres països.

eventos_otras actividades_Agora is barcelona_2

Intercanvis i estades a l’estranger

Els nostres alumnes poden viure una autèntica experiència internacional gràcies a la xarxa internacional de col·legis de Globeducate, a prestigiosos col·legis del Regne Unit com Stonar a Atworth o ICS a Londres.

intercambios-y-estancias-en-el-extranjero

Sport Center

Centre obert al públic extern, amb activitats dirigides per a adults com natació, zumba o futbol, 3 escoles esportives i lloguer d’instal·lacions en horari no escolar: camps de futbol, pavelló, pistes de tennis i pàdel, etc.

sport-center_otras-actividades_agora-is-barcelona_2