Esdeveniments internacionals

Al llarg del curs acadèmic, a Agora International School Barcelona aportem un valor afegit a la preparació global dels nostres estudiants a través de les experiències úniques d’aprenentatge que poden viure en els nostres esdeveniments internacionals NACE Schools. Aquestes activitats de caràcter internacional reforcen el caràcter global dels nostres alumnes i el seu respecte envers altres cultures.

Aquests esdeveniments internacionals són una part imprescindible de la preparació global dels alumnes, que obtenen una visió universal i oberta del món. Gràcies a la participació dels col·legis NACE Schools de tot el món, els alumnes milloren les seves habilitats lingüístiques alhora que es relacionen amb estudiants d’altres països i gaudeixen d’una experiència única.

Els esdeveniments NACE School més destacats que organitzem al llarg de l’any són:

• NACE Model United Nationssimulació de les Nacions Unides en les quals els alumnes representen als delegats dels diferents països i debaten en anglès problemes globals.
  • NACE Academic Olympics: unes olimpíades científiques, matemàtiques, informàtiques i lingüístiques en les quals els alumnes de diferents centres competeixen amistosament en un context internacional i multilingüe.
  • NACE International Music Festival: els alumnes demostren la seva passió pel món de la música durant tota una setmana i de forma professional.
  • NACE Olympic Games: una competició esportiva que comprèn un ampli ventall de disciplines com el futbol, la gimnàstica rítmica, la natació o l’atletisme, entre altres.
  • NACE Arts Competition:una competició artística perquè els alumnes mostrin la seva creativitat i sensibilitat artística a través de les seves pròpies creacions.

ELLS T’HO EXPLIQUEN

«L’esdeveniment més destacat viscut pel col·legi el curs passat va ser la celebració dels NACE Olympic Games. Els jocs van retre un homenatge als Jocs Olímpics de Barcelona 92. Tots els nens i nenes van viure una experiència inoblidable, van conèixer a companys d’altres col·legis i vam fomentar l’orgull de pertànyer a un grup com NACE Schools.»

Andrés Rosas

Director de l’escola