Esdeveniments internacionals

Al llarg del curs acadèmic, a Agora International School Barcelona aportem un valor afegit a la preparació global dels nostres estudiants a través de les experiències úniques d’aprenentatge que poden viure en els nostres esdeveniments internacionals NACE Schools. Aquestes activitats de caràcter internacional reforcen el caràcter global dels nostres alumnes i el seu respecte envers altres cultures.

Aquests esdeveniments internacionals són una part imprescindible de la preparació global dels alumnes, que obtenen una visió universal i oberta del món. Gràcies a la participació dels col·legis NACE Schools de tot el món, els alumnes milloren les seves habilitats lingüístiques alhora que es relacionen amb estudiants d’altres països i gaudeixen d’una experiència única.

Esdeveniments internacionals de NACE Schools

NACE Model United Nations

Simulació de les Nacions Unides en les quals els alumnes representen als delegats dels diferents països i debaten en anglès problemes globals.

NACE Academic Olympics

Unes olimpíades científiques, matemàtiques, informàtiques i lingüístiques en les quals els alumnes de diferents centres competeixen amistosament en un context internacional i multilingüe.

NACE International Music Festival

Els alumnes demostren la seva passió pel món de la música durant tota una setmana i de forma professional.

NACE Olympic Games

Una competició esportiva que comprèn un ampli ventall de disciplines com el futbol, la gimnàstica rítmica, la natació o l’atletisme, entre altres.

NACE Arts Competition

Una competició artística perquè els alumnes mostrin la seva creativitat i sensibilitat artística a través de les seves pròpies creacions.

Head Pupil Leadership Event

Esdeveniment pel desenvolupament de la capacitat de lideratge i de parlar en públic amb ponents externs, tallers específics i activitats de team-building.

NACE Football Cup

Un torneig de futbol entre escoles del grup.