Esdeveniments internacionals

Al llarg del curs acadèmic, a Agora International School Barcelona aportem un valor afegit a la preparació global dels nostres estudiants a través de les experiències úniques d’aprenentatge que poden viure en els nostres esdeveniments internacionals NACE Schools. Aquestes activitats de caràcter internacional reforcen el caràcter global dels nostres alumnes i el seu respecte envers altres cultures.

Aquests esdeveniments internacionals són una part imprescindible de la preparació global dels alumnes, que obtenen una visió universal i oberta del món. Gràcies a la participació dels col·legis NACE Schools de tot el món, els alumnes milloren les seves habilitats lingüístiques alhora que es relacionen amb estudiants d’altres països i gaudeixen d’una experiència única.

Els esdeveniments NACE School més destacats que organitzem al llarg de l’any són:

• NACE Model United Nationssimulació de les Nacions Unides en les quals els alumnes representen als delegats dels diferents països i debaten en anglès problemes globals.
  • NACE Academic Olympics: unes olimpíades científiques, matemàtiques, informàtiques i lingüístiques en les quals els alumnes de diferents centres competeixen amistosament en un context internacional i multilingüe.
  • NACE International Music Festival: els alumnes demostren la seva passió pel món de la música durant tota una setmana i de forma professional.
  • NACE Olympic Games: una competició esportiva que comprèn un ampli ventall de disciplines com el futbol, la gimnàstica rítmica, la natació o l’atletisme, entre altres.
  • NACE Arts Competition:una competició artística perquè els alumnes mostrin la seva creativitat i sensibilitat artística a través de les seves pròpies creacions.

ELLS T’HO EXPLIQUEN