Intercanvis i estades a l’estranger

La xarxa de col·legis de Globeducate ens permet oferir als nostres alumnes intercanvis, cursos d’estiu o estades amb boarding a prestigiosos col·legis d’altres països, com a complement dels viatges ja inclosos al programa acadèmic. Una oportunitat única per viure experiències internacionals amb estudiants de tot el món.

Intercanvis i estades curriculars

Els viatges i intercanvis inclosos al currículum acadèmic, ofereixen als alumnes la possibilitat d’experimentar de primera mà altres països i cultures, viatjant a països extrangers o bé acollint estudiants mitjançant el programa d’intercanvis.

Descobreix-los
intercambios-y-estancias-curriculares-agora-is-barcelona

Any acadèmic a l’estranger

Brindem als nostres alumnes l’oportunitat de realitzar estades amb alumnes de tot el món a centres internacionals com el prestigiós col·legi anglès Stonar.

Descobreix més
estancias-en-el-extranjero-agora-is-barcelona

Estius a l’estranger

Els alumnes d’Agora International School Barcelona tenen la possibilitat de viure una experiència internacional en alguns dels més importants col·legis del Regne Unit gràcies a la xarxa internacional de col·legis del grup Globeducate. Escull un destí i descobreix-ne més!

Stonar ICS Londres