El col·legi

Agora International School Barcelona és un col·legi internacional privat que pertany al grup educatiu NACE Schools. L’educació que s’hi imparteix es distingeix per la innovació educativa i l’alt rendiment acadèmic i social, amb atenció personalitzada de cada alumne i de les seves necessitats específiques. Plantegem un ensenyament trilingüe, mixt i aconfessional, sempre respectuós amb les creences de cada família i obert a un diàleg enriquidor.

L’objectiu del col·legi és preparar els alumnes acadèmicament i personalment perquè es formin com a ciutadans del món, un món cada cop més globalitzat i canviant que requereix competitivitat i preparació. Per això, el col·legi aposta per la innovació educativa, una metodologia basada en els valors i una educació personalitzada, per desenvolupar el màxim potencial de cada alumne i ajudar-los en el seu autoconeixement per saber el que volen i poder aconseguir els seus somnis.

Impartim una veritable educació internacional, una de les principals característiques que ens distingeix com a centre que forma part de NACE Schools, un dels cinc grups de col·legis més importants del món. Aquest prestigiós grup educatiu té presència a sis països amb més de trenta col·legis que, malgrat la distància geogràfica, comparteixen un mateix projecte educatiu basat en quatre pilars: l’excel·lència educativa, la preparació global (que inclou la immersió lingüística), l’excel·lència co-curricular i l’educació en valors. Això ens permet enriquir la nostra proposta educativa amb experiències internacionals com ara estades (boarding) o escoles d’estiu a Espanya, Andorra o Regne Unit.

Carta del director

Agora International School Barcelona és una institució que es caracteritza per la seva sòlida formació intel·lectual, de caràcter internacional i multilingüe, i la seva excel·lent formació en valors per educar persones íntegres i felices.

carta-agora-barcelona

Història del col·legi

Agora International School Barcelona es un col·legi fundat l’any 2008 amb un professorat altament qualificat i experimentat que s’adapta a les necessitats de cada alumne per guiar-los al llarg de la seva vida escolar.

La nostra història
historia-del-colegio-agora-is-barcelona

Comunitat

Alumnes, professors i famílies formen un triangle clau a la proposta educativa del col·legi, una comunitat dedicada amb il·lusió a un objectiu comú, que els alumnes tinguin un ple desenvolupament acadèmic i personal.

Descobreix-la
comunidad-agora-is-barcelona

Grup NACE Schools

Agora International School Barcelona forma part del prestigiós grup NACE Schools, un dels cinc grups de col·legis més importants del món, amb més de 30 centres a 6 països i una comunitat de més de 14.000 alumnes.

Descobreix-ne més

Notícies / Blog

Tota l’actualitat del col·legi Agora International School Barcelona: novetats del col·legi, presència als mitjans i molt més. Un punt de trobada per mantenir informats a professors, alumnes i famílies.

Visita el blog
noticias-blog-agora-is-barcelona

Treballa amb nosaltres

Vols formar part de l’equip d’Agora International School Barcelona? Deixa’ns les teves dades.

Omple el formulari
trabaja-con-nosotros-agora-is-barcelona