Comunitat

Els alumnes, famílies, professors, ex-alumnes i personal del centre conformen la gran família de l’Agora International School Barcelona. Una comunitat que conviu cada dia compartint experiències per aconseguir l’objectiu primordial del nostre projecte educatiu: la felicitat i l’èxit dels alumnes. La felicitat dels nostres estudiants no és una meta en si sinó més aviat una manera de viure. Per això, és fonamental que existeixi una bona comunicació i participació entre tots els components d’aquesta família.

Així mateix, Agora International School també forma part de la comunitat NACE Schools. A través dels esdeveniments internacionals que s’organitzen al llarg del curs acadèmic, oferim una oportunitat única d’aprenentatge en la qual la comunitat té l’ocasió de relacionar-se amb famílies i estudiants d’altres països i cultures i enriquir així el desenvolupament acadèmic i personal dels alumnes.

Una gran família que conviu a diari compartint experiències que ajuden a aconseguir l’èxit dels nostres alumnes!

Professors

Per aconseguir l’excel·lència educativa i formar els nostres alumnes en l’excel·lència acadèmica i personal, comptem amb un equip docent de qualitat que es distingeix per la seva passió i vocació cap a l’educació.

profesores-agora-is-barcelona

Alumnes

Els alumnes del col·legi reben les eines necessàries per al seu desenvolupament acadèmic i personal, unes eines que fomenten les seves fortaleses i els ajuden a aconseguir el seu màxim potencial per fer realitat els seus somnis.

alumnos-agora-is-barcelona

Famílies

A Agora International School Barcelona oferim un entorn acollidor per a les famílies, sempre amb consideració de les seves necessitats i amb cura de l’harmonia entre la vida familiar i la vida educativa.

familias-agora-is-barcelona1

Ex alumnes

Els ex alumnes d’Agora International School Barcelona són part de la nostra comunitat i els valorem activament, ja que ells han format part i contribuït al desenvolupament del nostre projecte educatiu.

ex alumnos-agora-is-barcelona