Alumnes

L’objectiu d’Agora International School és formar i educar a ciutadans del seu temps, amb una sòlida formació intel·lectual en continguts, habilitats i eines d’aprenentatge. Alumnes que es caracteritzen per la seva internacionalitat i domini de les llengües, amb una destacada educació musical, esportiva i artística, i amb una excel·lent formació de la persona en valors.

Al llarg de les etapes educatives, els alumnes del centre es desenvolupen acadèmicament i personalment, i els professors son els seus guies durant tot el camí educatiu, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat. Donem una gran importància a aquesta atenció individualitzada, ja que cada alumnes és diferent, i volem que estiguin motivats i feliços amb tot el que facin.

En resum, des de l’etapa d’Educació Infantil preparem cada alumne per viure amb èxit en un món globalitzat.

ELLS T’HO EXPLIQUEN

«A mi m’agrada molt estar al cole. M’ho passo molt bé i és molt divertit: pinto amb pintura, aprenc xinès, ens ho passem molt bé. A l’hora del pati busquem insectes i juguem al pica-paret amb els meus amics. És molt important compartir perquè som grans i ens hem de portar molt bé. “Ens hem de cuidar els uns als altres”: això és el que ens diuen les professores. El menjar del cole està boníssim, fins i tot l’enciam! Menjo préssec, plàtan, i verdura! M’agraden els pèsols de l’estofat de l’àvia perquè al cole me’n fan.»

Júlia Puig

Alumna de P5

«Fa 3 anys que estic a l’escola i m’ho passo molt bé. M’agrada el pati perquè hi ha dos camps de futbol i així jugo al meu esport preferit amb els meus amics. Els nens són molt amables i es porten molt bé amb mi. Els professors són molt bons i sempre ens ajuden. Ens escolten i ens donen consells. Estic content d’anar a aquesta escola perquè aprenc molt anglès i també música. El pati és molt maco perquè hi ha camps de bàsquet, de futbol, de tenis i de pàdel. Tenim piscina i un gran pavelló.»

Biel Canyelles

Alumne de 6è de Primària

«M’agrada molt aquesta escola perquè cada dia els/les professors/es m’ajuden a passar-m’ho millor, a aprendre i a gaudir. M’agrada com ens ensenyen, amb paciència i amistat. Amb els amics m’ho passo molt bé, em deixen jugar si és necessari. M’encanta aquesta escola!»

Noa Fortuny

Alumna de 3r de Primària