Famílies

La família i l’escola són dos contextos fonamentals en l’educació dels nens, per això valorem activament les relacions fluïdes i constructives entre la família i el centre, per tal d’optimitzar el desenvolupament dels alumnes.

Ajudem les famílies a trobar l’equilibri i l’harmonia entre la vida familiar i escolar, raó per la qual oferim ampliació horària, segons les necessitats familiars. A més, les famílies també poden beneficiar-se del servei de transport escolar.

Involucrem les famílies de la nostra comunitat a cadascuna de les etapes educatives que oferim al centre gràcies a una continuada comunicació, que contribueix a l’èxit dels alumnes d’Agora International School Barcelona.

A més, les famílies que així ho desitgin poden participar activament a la vida del col·legi, amb col·laboracions per preparar festes com Halloween o Carnaval i a esdeveniments internacionals com els NACE Olympic Games.

Per últim, des de l’AMPA (Associació de Mares i Pares d’Alumnes), pares, mares i tutors legals dels alumnes gestionen la participació activa de les famílies a l’educació dels seus fills i formen un nexe amb el col·legi.

ELLS T’HO EXPLIQUEN

«Des del primer any, ja en fa 8, em vaig trobar amb una escola que va obrir les seves portes a una relació fluïda, cordial i constructiva amb les famílies. Aquest procés tan enriquidor de col·laboració, basat amb el respecte i la confiança, evidencia els sentiments de felicitat, seguretat i motivació dels meus fills cap a l’aprenentatge, conscients de l’estreta relació que ens uneix. Les experiències de participació de les famílies amb el col·legi van cobrar un nou significat amb la C.A.V., Comunitat d’Aula Virtual, plataforma desenvolupada des del Grup NACE. La meva satisfacció, la satisfacció de la meva família, és absoluta.»

M. Eloísa González Rodríguez

Mare

«La nostra experiència en referència als professors que han acompanyat als nostres fills en els 7 anys que duem a l’escola és molt i molt positiva. Hem trobat professors molt motivats i dinàmics que han personalitzat l’educació dels nostres fills a les necessitats i capacitats individuals de cada un. La comunicació amb el professorat és molt fluïda, nosaltres ho valorem molt, ja que això ens ha permès que el triangle Escola – Família – Nen funcioni i sigui un treball continu a favor de l’educació integral del nen.»

Anna Ruzafa i Parra

Mare de l’Anna (P3) i en Jordi (4 EP)

«L’equip de professors està format per uns professionals de l’educació que aporten cada dia el millor d’ells mateixos per l’educació dels nostres fills, no solament pel que fa a continguts, sinó que també com éssers humans. Això últim és per a mi tant o més important que les matèries impartides, ja que en definitiva, vull que el meu fill sigui un bon professional, però no hi ha bons professionals si no hi ha bones persones i éssers humans que sàpiguen veure el món des d’una perspectiva global, no sol acadèmica, i respectuosos amb aquells que l’envolten.»

Clara Gimeno

Mare d’alumne de 1r de batxillerat

«Personalment em resulta molt pràctic aquest mètode de relació escola – família. Per exemple quan tenim dubtes sobre els deures, els exàmens, o alguna informació puntual que no ens ha quedat clara en alguna reunió. A casa la Mariona és la primera que diu -espera que ho miro a la CAV- És un vincle que sempre hi és quan el requereixes.»

Rosa Maria Molina

Mare d’alumne de primària