Batxillerat Internacional

El Diploma del Batxillerat Internacional (IB per les seves sigles en anglès) és un prestigiós programa mundialment reconegut que garanteix una preparació global i una major mobilitat dels seus alumnes, i que a més aporta múltiples beneficis com el desenvolupament del pensament crític i independent, la implicació a la comunitat, la fluïdesa lingüística i la conscienciació sobre els problemes internacionals.

El Programa de Diploma (PD) del Batxillerat Internacional estableix les bases perquè els alumnes puguin accedir a les principals universitats del món. A més, hi ha estudis que indiquen que els alumnes del PD accedeixen a la universitat i a l’educació superior amb major proporció. A Espanya, els estudiants que tenen el Diploma de Batxillerat Internacional no necessiten fer les Proves d’Accés a la Universitat (Selectivitat), i poden convalidar els punts del seu Diploma IB com a nota d’accés. Més informació sobre l’accés a la universitat des de Batxillerat Internacional (IB)

El Batxillerat Internacional és un programa bilingüe espanyol/anglès que permet als estudiants desenvolupar habilitats úniques i vitals per la projecció d’una carrera internacional: consciència i sensibilitat cultural, fluïdesa en una llengua estrangera, pensament independent, capacitat d’anàlisi, treball en equip, compromís social Es converteixen en autèntics ciutadans del món amb la ment oberta cap a altres cultures i opinions.

El programa de Batxillerat Internacional, com el de Batxillerat Nacional, inclou un programa preuniversitari que orienta els estudiants per trobar la seva vocació i per fer l’elecció de la seva professió. D’aquesta forma els alumnes poden descobrir les seves fortaleses i els punts de millora, per potenciar-los i aconseguir els seus objectius. Durant els dos cursos de Batxillerat realitzem el “Coaching Dialògic”, que inclou 10 sessions amb l’objectiu d’orientar-los a descobrir les seves metes de vida. Fins i tot, quan acaben el batxillerat s’ofereix un programa de “Work Experience” que apropa els estudiants a la realitat professional a través de pràctiques en una empresa.

Més informació sobre el currículum del Programa de Diploma del Batxillerat Internacional-IB

ELLS T’HO EXPLIQUEN

«El Batxillerat Internacional és una bona oportunitat pels alumnes de poder accedir a universitats estrangeres, amb més possibilitats que els altres amb batxillerat normal. A més, un Batxillerat Internacional estudia una mica de cada matèria, i això permet als alumnes que encara dubten del seu futur, plantejar-se durant més temps que volen ser. Jo, particularment, sento que el IB m’està preparant per ser millor estudiant a la universitat»

Bárbara Zboromyrska

Alumna de 3r d’ESO

«L’IB és un tipus de Batxillerat, i el seu objectiu és aconseguir el màxim rendiment dels alumnes. Realment és exigent, però estic decidit a donar aquest rendiment.»

Pep Palou

Alumne IB

«Una de les coses que més m’agrada de cursar l’IB és la quantitat de portes que t’obre de cara al futur, sense importar en quin país ho cursis o on vulguis arribar.»

Lucía Herrera

Alumna IB

«Estem gaudint d’aquesta nova experiència: les assignatures són interessants, els professors estan bolcats a ajudar-nos i la manera de treballar és molt més motivadora. Ens sentim ja amb un peu a la universitat.»

Maria Rosselló

Alumna IB