Instal·lacions

Les instal·lacions d’Agora International School Barcelona es beneficien de l’entorn natural privilegiat del col·legi i estan dissenyades per cobrir totes les necessitats d’una formació integral a cadascuna de les etapes educatives.

Aules i laboratoris

Al col·legi Agora International School Barcelona disposem d’aules àmplies i laboratoris adaptats a totes les necessitats educatives de les diferents etapes perquè els alumnes es desenvolupin amb comoditat en un entorn favorable i dissenyat per potenciar l’aprenentatge i el seu creixement acadèmic i personal.

aulas-y-laboratorios-agora-is-barcelona

Instal·lacions esportives

El nostre «Sport Center» compta amb unes modernes instal·lacions esportives perquè els alumnes treguin el màxim profit dels seus estudis. Més de 40.000 m2 d’instal·lacions amb piscina coberta semi olímpica, camps de futbol 7 i 11, pistes de bàsquet, handbol, tennis o pàdel i circuits de cros o mountain bike.

instalaciones-deportivas-agora-is-barcelona