Aules i laboratoris

A Agora International School Barcelona disposem d’aules àmplies, modernes, lluminoses i perfectament adaptades a la legislació actual, que tenen en compte les necessitats de cada etapa educativa i cada projecte. S’han creat per assegurar als alumnes un lloc de trobada, aprenentatge i socialització on desenvolupar tot el seu potencial.

Aules

Totes les nostres aules estan dissenyades amb l’objectiu de crear un espai còmode i creatiu, tant per als alumnes com per als professors. A més, el centre té en compte les necessitats específiques que comporta cada curs escolar i cada assignatura. Per això, es disposa d’aules específiques per a les Arts Plàstiques, la Psicomotricitat, la Informàtica, el Teatre… totes elles amb el material requerit segons edats. Per últim, per atendre les peculiaritats i necessitats de l’Educació Infantil, els alumnes més petits tenen el seu propi menjador i dormitori.

aulas-agora-is-barcelona

Laboratoris

Prioritzem les classes pràctiques, perquè els estudiants experimentin els coneixements teòrics adquirits. El centre disposa de dos laboratoris, un de Biologia i un altre de Física i Química, on els alumnes utilitzen materials i instruments específics de laboratori. Aquests espais faciliten a l’alumne l’estudi de les ciències, ja que porten a la pràctica els coneixements adquirits a classe, i fomenten una ensenyança més activa, participativa i individualitzada. Gràcies als laboratoris completament equipats impulsem el mètode científic i l’esperit crític.

laboratorios-agora-is-barcelona

Biblioteca

La lectura i la investigació durant l’etapa escolar és fonamental, per això a Agora International School Barcelona disposem d’una biblioteca que contribueix a la tasca educativa. La biblioteca és un espai que afavoreix i estimula la lectura, l’estudi en període d’exàmens, la recerca d’informació o l’elaboració de deures. Un lloc d’aprenentatge per ampliar coneixements, descobrir vocacions o completar la investigació dels seus treballs i una eina imprescindible per donar als alumnes la clau del seu propi procés d’aprenentatge.

biblioteca-agora-is-barcelona