Instal·lacions esportives

i 2 pistes de pàdel

2 camps de futbol

i 1 pista de bàsquet

Al municipi de Sant Esteve Sesrovires, dins de la Urbanització Residencial Golf Masia Bach, es troba ubicat el centre d’estudis Agora International School Barcelona, on trobem el complex esportiu “Sport Center” dotat d’unes instal·lacions polivalents adequades per a la pràctica d’activitats esportives. Aquest espectacular centre esportiu és una peça clau per a l’educació integral dels nostres alumnes, a la qual la pràctica esportiva i els valors que hi van associats tenen un paper destacat.

El nostre «Sport Center» disposa de 40.000 m2 d’instal·lacions amb tots els equipaments necessaris per a la pràctica dels més diversos esports: pistes de bàsquet i handbol, pistes de tenis i de pàdel, camps de futbol de gespa artificial (futbol sala i futbol 11), piscina coberta, poliesportiu cobert, circuits de cros i mountain bike, etc., que es completen amb un servei d’atenció als pares i una cafeteria.

Les instal·lacions estan ubicades en un entorn natural molt especial, amb les muntanyes de Montserrat de fons i envoltades dels camps de Golf de Barcelona. Això afavoreix una pràctica esportiva relaxada i permet gaudir d’un entorn immillorable. En relació a les pretemporades per a equips de futbol, bàsquet, handbol, de voleibol o altres esports, hi ha tres hotels per allotjar-se a la zona.

Les instal·lacions del nostre Sport Center estan a disposició dels nostres alumnes de Formació Professional i els cicles formatius de grau mitjà i superior d’Esport i Esbarjo que ofereix el col·legi, orientats a les noves ocupacions laborals relacionades amb les activitats físic-esportives: conducció d’activitats en un entorn natural, entrenament de futbol, salvament i socorrisme o animació d’activitats físiques i esportives.

Consulta aquí els nostres cicles formatius d’Esport i Esbarjo

Sport Center: activitats i serveis

El nostre «Sport Center» ofereix activitats dirigides per a adults (natació, aiguagim, futbol, zumba, tennis, pàdel, etc.), obertes a pares, mares i públic extern, amb condicions especials per a les famílies del col·legi. També s’organitzen lligues de futbol per a adults dos dies per setmana i es lloguen les instal·lacions en horari no escolar per a grups particulars o empreses: camp de futbol, pavelló, pistes de tennis i pàdel, etc. A més, les escoles esportives de natació, futbol, tennis i pàdel estan obertes a nens que no pertanyin al col·legi.

Consulta aquí l’oferta completa del nostre Sport Center
sport-center-agora-is-barcelona-0