Serveis escolars

Amb l’objectiu de brindar als alumnes una educació integral, atendre les necessitats familiars i facilitar la conciliació entre la vida acadèmica i personal, Agora International School Barcelona disposa d’una àmplia oferta de serveis pensats per a la major comoditat de tota la comunitat escolar.

Menjador

El col·legi disposa de cuina pròpia, assessorada per un dietista, per garantir l’alimentació més adequada: menús equilibrats, saludables i nutricionals. A més, això ens permet oferir menús alternatius en funció de les edats i de les necessitats que, per prescripció mèdica o causa raonable, requereixi cada alumne.

comedor-agora-is-barcelona

Transport escolar

Oferim diferents rutes d’autocars des de poblacions properes al col·legi: Manresa, Igualada, Corbera, Vilafranca, Sant Feliu, Terrassa i Vallbona. Els pares que vulguin informació detallada sobre el servei de transport escolar i les seves rutes poden contactar amb el col·legi sense cap compromís.

transporte-agora-is-barcelona

Ampliació horària

A més de l’horari habitual del centre, oferim permanències que amplien l’horari escolar, pel matí i per la tarda, perquè les famílies que ho requereixin puguin compaginar harmònicament la vida familiar amb la vida educativa.

ampliacion-horaria-agora-is-barcelona

Botiga i uniformes

Agora International School Barcelona posa a disposició dels alumnes una botiga on es poden adquirir els uniformes del col·legi, les peces esportives necessàries, els llibres de text i un gran número d’articles relacionats amb el col·legi.

Descarrega l’uniforme

tienda-agora-is-barcelona-sc

Col·loquis

Un altre dels serveis que distingeix la proposta del nostre centre són els col·loquis: conferències, xerrades i esdeveniments que s’organitzen durant el curs, tant per a l’alumnat com per als pares i les mares del centre.

coloquios-agora-is-barcelona