Activitats extraescolars

El complet programa d’activitats extraescolars d’Agora International School Barcelona potencia el desenvolupament físic, intel·lectual i social dels nostres estudiants. Música, esports, idiomes, robòtica, escacs i repàs acadèmic complementen l’educació integral dels nens, alumnes del col·legi i externs, perquè es diverteixen mentre aprenen.

Descarrega el catàleg

T'interessa? Deixa'ns ajudar-te

Idiomes

L’Escola d’Idiomes facilita l’aprenentatge de llengües com l’anglès, l’alemany, el francès o el xinès a través d’una metodologia pràctica i eficient amb professorat natiu i qualificat. Els grups s’organitzen segons les competències lingüístiques de l’alumne i les seves necessitats amb cursos en grups reduïts per als més petits, joves i adults, cursos per a sèniors, activitats de conversa i lectura i també classes individuals.

idiomas-extraescolares-agora-is-barcelona

Música

L’Escola de Música d’Agora International School Barcelona col·labora amb l’Escolania de Montserrat i està vinculada al Conservatori del Liceu de Barcelona, i segueix les eines pedagògiques, materials didàctics i criteris d’avaluació de les dues entitats. Al llarg dels diferents cursos s’obté el diploma de Nivell Bàsic (de B1 a B6) i l’Avançat, atorgats pel Conservatori del Liceu.

musica-extraescolares-agora-is-barcelona

Esports

Gràcies al nostre completo Sport Center, oferim un programa complet d’activitats esportives perquè els nens es desenvolupin físicament i mentalment, a la vegada que adquireixen valors com l’autoconfiança, la companyonia i el treball en equip. Els alumnes poden escollir la seva activitat preferida entre multi esport, dansa moderna, mugendo, gimnàstica rítmica, patinatge, bàsquet, futbol, natació, tennis, pàdel, voleibol i ioga.

gimnasia-ritmica-extraescolares-agora-is-barcelona

Robòtica

La robòtica és una eina que permet als nens desenvolupar les seves pròpies estratègies de coneixement cap al saber científic. L’alumne aprèn de forma pràctica, senzilla i motivadora i s’afavoreix el pensament creatiu i emprenedor. La robòtica proporciona a més un desenvolupament multidisciplinari, ja que se serveix dels recursos d’altres ciències afins com les matemàtiques, la física, la informàtica, la lògica i l’electrònica.

robotica-extraescolares-agora-is-barcelona

Escacs

Molts estudis i investigacions internacionals demostren que els escacs influeixen positivament en el desenvolupament de les habilitats  cognitives i socials. A través d’aquest programa els alumnes exerciten diferents tipus de memòria, aprenen a resoldre problemes o treballar la concentració i el càlcul mental, i a la vegada aprenen els moviments de les peces i les normes d’aquest joc.

ajedrez-extraescolares-agora-is-barcelona

Handy Craft Club

Els alumnes d’Educació Primària tenen l’oportunitat d’aprendre manualitats creatives i pràctiques, amb diferents nivells de dificultat i amb projectes on aplicaran tot el que s’hagi après: un estoig, una funda per al mòbil, una bossa, decoracions de Nadal, un barret, etc. Els alumnes tenen la possibilitat de triar la tècnica que prefereixin, compartir les seves idees i realitzar altres projectes. Posa’t a la feina!

handy-craft-club-christmas-extraescolares-agora-is-barcelona

Estudi i repàs acadèmic

En aquesta activitat es proporcionen les eines adequades a tots els alumnes que presenten alguna dificultat o necessiten adquirir noves tècniques d’estudi i treball. L’objectiu és assimilar i consolidar aprenentatges en les diferents assignatures, reforçar els seus coneixements, aprendre a estudiar per als exàmens amb esquemes i resums i augmentar la comprensió i motivació pel coneixement.

estudio-y-repaso-agora-is-barcelona