Any acadèmic a Stonar, Anglaterra

Una oportunidad única para formar parte durante un año académico, un trimestre o un semestre del prestigioso colegio inglés Stonar, con 120 años de experiencia, clases reducidas y un campus de más de 32 hectáreas. Una experiencia internacional para toda la vida.

Descarrega el teu catàleg

T'interessa? Deixa'ns ajudar-te

120 anys d’experiència

320 alumnes

65 professors

Centre eqüestre de competició

323.748 m² de campus

14.400 m² d’instal·lacions

El nostre programa d’estades (boarding) al prestigiós col·legi anglès Stonar, del grup NACE Schools, ofereix als alumnes l’oportunitat de formar part d’aquest prestigiós centre durant un trimestre, dos trimestres o un curs complet. El col·legi té 120 anys d’experiència i un campus de més de 32 hectàrees que proporcionen als estudiants un entorn privilegiat. Situat al costat de la ciutat de Bath, a 90 minuts de Londres, ofereix als alumnes classes reduïdes, tot tipus d’activitats d’esbarjo i la possibilitat de seguir el currículum britànic sense perdre el contacte amb el seu tutor local.

A més del seu excel·lent programa acadèmic i les seves completes instal·lacions, Stonar proporciona als estudiants un context d’immersió lingüística en companyia d’alumnes de tot el món, companys amb qui conviuen les 24 hores i comparteixen experiències i forgen amistats per a tota la vida.

Las residencies on s’allotgen els estudiants de boarding estan preparades per a un òptim desenvolupament acadèmic i eviten desplaçaments innecessaris i distraccions alienes al campus. Són residències còmodes i completes que permeten als alumnes gaudir del seu temps lliure a zones comunes amb wifi, televisió, reproductor de DVD i videoconsoles.

El millor de Stonar és el seu espectacular campus: els alumnes de boarding tenen accés a totes les instal·lacions esportives del centre per practicar tennis, equitació, natació o futbol amb els seus nous amics. L’objectiu és que puguin relaxar-se per complet i socialitzar amb companys de tot el món, amb un enfocament solidari i obert que afavoreix aprendre dels més grans i servir de recolzament als més petits.

Visita la web de Stonar (en anglès)