Summer Camp

Agora International School Barcelona posa a la disposició dels seus alumnes una àmplia gamma de campaments i serveis durant els mesos d’estiu: esports, música, anglès, futbol, activitats per a nadons i natació per a nens, joves o adults. Consulta el catàleg amb el detall d’activitats, horaris i edats per triar un campament a la teva mida.

Descarrega el catàleg

T'interessa? Deixa'ns ajudar-te

Esports

Campaments de futbol, natació o tennis i pàdel perquè els alumnes desenvolupin habilitats i valors associats a la pràctica esportiva. Amb sessions diàries dinàmiques, divertides i motivadores, rutines esportives dirigides per un equip tècnic professional i competicions per sentir l’esperit de superació i l’emoció de la companyia.

deportes-day-summer-school-agora-is-barcelona

Música

Un campament per gaudir aprenent a sentir la música amb divertides activitats de teatre musical, conjunts instrumentals i batucades. Un estiu amb molt ritme que inclou classes d’instruments i també treballa la improvisació i l’expressió gràcies al teatre musical. A més, compta amb altres activitats com tennis, pàdel, natació o anglès

musica-day-summer-school-agora-is-barcelona

Anglès

Una forma divertida de perfeccionar l’anglès a través de la música, els esports i el treball en equip amb diferents disciplines creatives. Un campament molt complet en el qual els alumnes milloren el seu anglès mentre desenvolupen les seves habilitats col·lectives i col·laboratives mitjançant jocs, imaginació i diferents activitats esportives com a voleibol o natació.

ingles-day-summer-school-agora-is-barcelona

Baby Summer

El campament «Come on, Baby!» està dissenyat perquè els més petits es familiaritzin amb l’entorn escolar d’una manera lúdica i divertida, adaptada al seu ritme individual. Un campament dividit en setmanes temàtiques amb jocs guiats i activitats d’expressió corporal, arts plàstiques, natació o música.

day-summer-school-baby-summer-camp

Estius a l’estranger

Gràcies a la xarxa internacional de col·legis de NACE Schools, Agora International School Barcelona ofereix als seus alumnes la possibilitat de viure una experiència internacional única en alguns dels col·legis més prestigiosos del Regne Unit. Escull un destí i descobreix-lo!

Stonar ICS Londres