Day Summer Camp

Agora International School Barcelona posa a disposició dels seus alumnes una àmplia gamma de campaments i serveis durant els mesos d’estiu: esports, música, anglès, futbol, activitats per a nadons i natació per a nens, joves o adults. Consulta el catàleg amb el detall d’activitats, horaris i edats per escollir un campament adient per a tu.

Descarrega el catàleg

T'interessa? Deixa'ns ajudar-te

Esports

Campaments de futbol, natació o tennis i pàdel perquè els alumnes desenvolupin habilitats i valors associats a la pràctica esportiva.

deportes-day-summer-school-agora-is-barcelona

Música

Un campament per gaudir i aprendre música amb divertides activitats de teatre musical, conjunts instrumentals i batucades.

musica-day-summer-school-agora-is-barcelona

Anglès

Una forma divertida de perfeccionar l’anglès a través de la música, els esports i el treball en equip amb diferents disciplines creatives.

ingles-day-summer-school-agora-is-barcelona

Estius a l’estranger

Gràcies a la xarxa internacional de col·legis de NACE Schools, Agora International School Barcelona ofereix als seus alumnes la possibilitat de viure una experiència internacional única en alguns dels col·legis més prestigiosos del Regne Unit. Escull un destí i descobreix-lo!

Stonar ICS Londres