Estiu a Stonar, Anglaterra

Intercanvi d’estiu al prestigiós col·legi anglès Stonar, amb 120 anys d’experiència i un campus de 32 hectàrees amb instal·lacions de primer nivell. Una oportunitat perquè nens i nenes de 10 a 16 anys visquin una experiència internacional en companyia de nous amics de diferents països i cultures.

T'interessa? Deixa'ns ajudar-te

120 anys d’experiència

323.748 m² de campus

14.400 m² d’instal·lacions

A través del programa Summer in Stonar que oferim a Agora International School Barcelona brindem als nostres alumnes la magnífica oportunitat de viure un intercanvi al prestigiós col·legi britànic Stonar, pertanyent al grup NACE Schools. Aquest programa permet als alumnes perfeccionar les seves habilitats lingüístiques en anglès, relacionar-se amb estudiants d’altres cultures i participar a classes en anglès, activitats i excursions.

Stonar School ofereix unes instal·lacions i un allotjament de primer nivell: piscina coberta, poliesportius moderns, aules tecnològiques, estudi de música i residència amb àrees compartides. El campus se situa en un entorn immillorable, molt a prop de la ciutat de Bath i a 90 minuts de Londres. Les seves residències són confortables i les zones comunes estan equipades amb els serveis necessaris per a un òptim desenvolupament acadèmic i amb tot el que els estudiants necessiten per gaudir del seu temps lliure.

Al llarg de la setmana els estudiants combinaran l’aprenentatge d’anglès amb activitats durant la tarda. Els alumnes rebran 15 hores d’anglès a la setmana, en interacció constant amb alumnes de diversos països. Es donarà especial èmfasi a la part comunicativa i obtindran un certificat a final de curs. A més, durant les tardes els estudiants gaudiran d’activitats esportives i artístiques: tennis, voleibol, bàdminton, futbol, natació, manualitats, pintura i arts dramàtiques.

El campament d’estiu a Stonar està pensat per a nens i nenes de 10 a 16 anys amb l’objectiu que aprenguin, millorin i practiquin l’anglès alhora que es diverteixen amb totes la completa oferta d’activitats que brinda el centre, en un entorn natural amb infinites possibilitats i en companyia de nous amics de diferents països i cultures.

Una experiència internacional que els servirà per a tota la vida!

Visita la web de Stonar (en anglès)

Visita l’escola d’estiu de Stonar

ELLS T’HO EXPLIQUEN

«Stonar és fantàstic: apart d’aprendre anglès vam fer moltes activitats genials: teatre, visites a Londres, Bath, Cardiff i Bristol, ball, concursos de talent… Però el millor de tot és fer noves amistats. A més a més de conèixer a gent de l’Agora Lledó, vaig conèixer persones de molts altres llocs: França, Luxemburg… i, fins i tot, segueixo intercanviant cartes amb una noia de Xina! És una experiència recomanable per nens de totes les edats!»

Violeta Clar

Alumna