Truca’ns al 937 79 89 28 Truca’ns al 937 79 89 28

Matrícula oberta

Agora International School Barcelona és un col·legi privat internacional que es caracteritza per la innovació educativa, l’alt rendiment acadèmic i l’atenció personalitzada a les necessitats de cada alumne. Ofereix totes les etapes educatives des d’Infantil, el currículum nacional, el Batxillerat Internacional, cicles de Formació Professional d’Esport i Oci i complets programes d’art, música i esports per a una formació integral dels alumnes.

100% d’aprovats a la selectivitat

i exclusiu Programa Preuniversitari

Immersió lingüística en anglès

i preparació d’exàmens oficials d’idiomes

Centre esportiu innovador

+ de 14 esports i 3 escoles esportives federades

Vincle amb el Conservatori del Liceu

i ensenyament musical integrat al currículum

Liderem la nova generació d’escoles internacionals

Agora International School Barcelona pertany al prestigiós grup internacional Globeducate, amb més de 50 escoles en 10 països, i el seu projecte educatiu es defineix per 5 elements distintius: el Batxillerat Internacional com a model de futur, el multilingüisme, la música, l’esport i el compromís de facilitar als nostres alumnes les eines perquè creixin com a ciutadans globals capaços de canviar el món.

IB: Un model de futur

El Batxillerat Internacional® (IB) és un complet i exigent currículum acceptat per les universitats més prestigioses del món i desenvolupa en els alumnes competències claus per al seu èxit acadèmic, professional i personal en un context internacional. Agora International School Barcelona està autoritzat per a impartir el Programa del Diploma (PD) del Batxillerat Internacional® (IB). Com a Col·legi del Món de l’IB, és un centre investigador, reflexiu, actiu i creatiu en constant procés de millora.

Agora-Barcelona_Matricula-abierta_IB

Multilingüisme

Preparem a l’alumnat per a un futur internacional. Oferim un projecte educatiu multilingüe, amb immersió lingüística més enllà de l’anglès, que permet a l’alumne dominar les llengües oficials juntament amb l’anglès, el francès o l’alemany. Els nostres alumnes viuen una immersió profunda en anglès des dels primers anys, amb el 50% de les matèries i activitats impartides en anglès durant les etapes d’Educació Infantil i Primària, i el projecte d’idiomes s’adapta a cada etapa escolar, incorporant noves llengües estrangeres. Els alumnes poden examinar-se en el mateix centre per a obtenir titulacions oficials.

Agora-Barcelona_Matricula-abierta_multilinguismo

Música i expressió

La música i les arts expressives són claus per al desenvolupament integral dels nens: aporten enormes beneficis cognitius i personals, a més de potenciar les seves habilitats comunicatives. A Agora International School Barcelona li donem un paper protagonista per mitjà del nostre vincle amb el Conservatori del Liceu de Barcelona, que permet als nostres alumnes obtenir el Diploma de Nivell Bàsic de Música. A més, els nostres alumnes compten amb disciplines artístiques i arts creatives com ara pintura, dibuix o Visual Arts per a convidar-los a crear, aprendre i innovar.

agora-is-barcelona-matricula-3

Esports i salut

A Agora International School Barcelona, l’esport és una part integral del pla d’estudis, inculcant en els nostres alumnes la passió per l’esport i els hàbits saludables perquè es converteixin en adults equilibrats físicament i emocionalment. L’esport afavoreix la seva socialització i els transmet valors de manera natural. Els nostres estudiants practiquen més de 14 esports en les seves classes d’Educació Física i compten amb un complet «Sport Center» i 40.000 m² d’instal·lacions, amb una piscina semi-olímpica en la qual tots els alumnes practiquen natació en horari lectiu.

Agora-Barcelona_Matricula-abierta_Deporte-y-salud

Shaping the world

A Agora International School Barcelona, com a col·legi del grup Globeducate, estem compromesos amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible 2030 de les Nacions Unides. Els nens que ingressen a l’educació avui es graduaran com a adults joves en 2030: hem de preparar-los per a treballs i tecnologies que no existeixen avui dia, per a resoldre problemes que encara no s’han previst. Hem d’encoratjar als nostres estudiants a prendre les regnes i donar forma al seu propi futur: volem que siguin ciutadans globals capaços de canviar el món.

Agora-Barcelona_Matricula-abierta_Shaping-the-world

Instal·lacions i serveis

Agora International School Barcelona compta amb un complet Sport Center amb dos camps de futbol de gespa, pistes de bàsquet, handbol, tennis o pàdel i un poliesportiu cobert amb piscina semi olímpica. Això ens permet oferir més de 14 esports, amb natació en Educació Infantil, ESO i Batxillerat, i tenir 3 escoles esportives que competeixen a lligues federades.

A més, el centre compta amb modernes i lluminoses aules, laboratoris perfectament equipats i aules singulars d’informàtica, plàstica, música o biblioteca, totalment adaptades a les diferents etapes educatives. Sempre a espais moderns, lluminosos, sense barreres arquitectòniques i en un campus envoltat de plena natura.

Finalment, Agora International School Barcelona compta amb una àmplia gamma de serveis escolars per a més comoditat dels alumnes i les seves famílies: menjador especialitzat amb cuina pròpia i menús per a vegetarians, al·lèrgies o intoleràncies, rutes de transport escolar i servei d’ampliació horaria pel matí i per la tarda, entre altres.