Open Day: Imagina el demà

Imagina un futur internacional, sense barreres lingüístiques ni culturals, sense límits acadèmics ni professionals. Per a nosaltres és el present i et convidem a descobrir-lo en el nostre Open Day: la jornada de portes obertes que tindrà lloc el pròxim 23 de febrer. Una oportunitat per a conèixer de primera mà el col·legi i les seves instal·lacions, així com el nostre complet projecte educatiu.

No t’ho perdis!

DISSABTE 23 DE FEBRER | 11h a 13h | INFANTIL I PRIMÀRIA

Reserva la cita i escriu-nos si tens dubtes

Excel·lència educativa

Les millors metodologies educatives i un professorat en constant procés de millora per aconseguir el màxim rendiment dels talents individuals de cadascun dels nostres alumnes.

Preparació Global

El plurilingüisme és la base per a la preparació global dels alumnes. Un professorat trilingüe, immersió lingüística, accés a titulacions de certificats oficials i experiències internacionals.

Més que un col·legi

Una oferta educativa extra curricular basada en la música, les arts creatives i escèniques i l’esport, que resulta vital per al desenvolupament integral dels alumnes.

Educació en valors

Inculquem en els nostres estudiants valors com el respecte i la tolerància, la superació personal, la responsabilitat o el compromís social.