Sport Center

El complex esportiu «Sport Center» ofereix activitats per a adults, obertes a pares i externs. També es lloguen les instal·lacions en horari no escolar per a grups o empreses i les escoles esportives estan obertes a nens no matriculats al centre. Consulta els serveis, activitats i preus al catàleg.

Descarrega el catáleg

T'interessa? Deixa'ns ajudar-te

40.000 m² d'instal·lacions

amb pavelló cobert polivalent

3 escoles esportives

de natació, futbol i tennis i pàdel

Activitats per a externs

Natació, aiguagim, zumba i entrenament

Lloguer d'instal·lacions

Camps de futbol, pisted de tennis i pàdel, etc.

El complet «Sport Center» d’Agora International School Barcelona està ubicat en plena natura, dins de la Urbanització Residencial Golf Masia Bach i envoltat dels camps de Golf de Barcelona. Aquest espectacular centre esportiu amb més de 40.000 m2 d’instal·lacions és clau per a l’educació integral dels nostres alumnes, però també ofereix activitats per a adults, obertes a un públic extern i amb condicions especials per a les famílies del col·legi.

El nostre «Sport Center» està obert de dilluns a divendres a les tardes fins a les 24.00 hores i els dissabtes i diumenges pel matí. Les activitats que ofereix són natació, aiguagim, zumba i entrenament personal. A més, les escoles esportives del centre estan obertes a joves no matriculats al col·legi, que poden assistir a classes de natació, futbol o tennis i pàdel.

Per completar l’oferta del nostre «Sport Center», s’organitzen lligues de futbol per a adults dos dies a la setmana i es lloguen les instal·lacions en horari no escolar per a grups particulars o empreses: camps de futbol 7 i futbol 11, pavelló, pistes de tennis i pàdel, etc. Tots els serveis tenen un 20% de descompte per al personal del col·legi i les famílies dels alumnes.

Sport Center: Instal·lacions

El nostre «Sport Center» compta amb totes les instal·lacions necessàries per a la pràctica dels més diversos esports: pistes de bàsquet i handbol, pistes de tennis i de pàdel, camps de futbol de gespa artificial, piscina semi olímpica, poliesportiu cobert, circuits de cros i mountain bike, etc. També inclou aparcament, vestuaris i cafeteria.

sport-center-instalaciones-agora-is-barcelona

Convocatòria Cursos Federatius de Futbol

Programació de Cursos Federatius d’Entrenadors de Futbol de l’Escola d’Entrenadors que estan programats per aquest curs en el nostre centre educatiu Agora Internacional School Barcelona de Sant Esteve Sesrovires. Les opcions de cursos son el Curs Bàsic (abans Primer Nivell) i el Curs Avançat (abans Segon Nivell). Últims dies per inscriure’s a la Federació Catalana de Futbol, inici dimarts 30 i 31 d’octubre.

Curs bàsic Curs avançat