Innovació tecnològica

La tecnologia és imprescindible per enfrontar amb èxit la realitat professional del futur, per això forma part del dia a dia dels nostres alumnes amb la mateixa mida que forma part de les nostres vides. A més, la tecnologia ofereix múltiples beneficis com a eina educativa: la programació (coding), per exemple, ofereix un ampli ventall de possibilitats per a la resolució de problemes que desenvolupa en els alumnes la seva capacitat d’«aprendre a aprendre» i els proporciona recursos intel·lectuals i pedagògics, a més d’una base molt sòlida per accedir a carreres de futur.

Projecte Gavea

En el nostre Projecte GAVEA (Gestió de l’Aula Virtual per a l’Excel·lència Acadèmica), les tauletes, les pissarres digitals i els materials interactius constitueixen una font de recursos didàctics que aporten un component motivacional afegit a les activitats escolars, sempre sota supervisió i amb un ús diari limitat. Aquestes noves eines tecnològiques milloren l’aprenentatge o el desenvolupament d’habilitats cognitives i afavoreixen la realització d’activitats cooperatives alhora que permeten l’adquisició de les competències bàsiques digitals.

proyecto-gavea-tablets-innovacion-agora-is-barcelona

Computer Science

El nostre col·legi té l’assignatura de Computer Science dins del projecte educatiu d’Infantil i Primària. Un mètode molt innovador amb el qual els alumnes aprenen a programar i a entendre com es realitzen el software i les aplicacions que utilitzem cada dia. Així, els alumnes es beneficien de les possibilitats pedagògiques del llenguatge de programació, que obre les seves ments a noves solucions i els proporciona eines per tenir moltes més possibilitats professionals per al futur.

computer-science-innovacion-agora-is-barcelona

Tecnologia Creativa

La creativitat és fonamental a la nostra proposta educativa, per això a Agora International School Barcelona oferim diferents activitats amb la tecnologia com a vehicle per desenvolupar-la. Al taller extraescolar de Robòtica, per exemple, els alumnes aprenen a programar robots per realitzar diferents tasques i combinen diferents disciplines científiques que afavoreixen el pensament creatiu, així com una actitud resolutiva i emprenedora.

tecologia-creativa-innovacion-agora-is-barcelona