Els nostres professors

La vocació d’aprendre és un dels pilars de la nostra proposta i s’inculca als alumnes des de la pròpia actitud dels professors, que són guies a l’entorn acadèmic i tenen un paper important per al seu desenvolupament personal ja que també eduquen en valors. Per això concedim una importància enorme a la formació constant i a l’actualització de les tècniques educatives dels nostres docents. Un esforç de tota la comunitat educativa per seguir a l’avantguarda, per optimitzar recursos i atendre les necessitats i capacitats de cada alumne i preparar-lo íntegrament per a la seva vida acadèmica futura i els reptes amb què s’hi trobarà més endavant quan es trobi a l’àmbit professional.

El Millor professorat

A NACE Schools creiem que el professorat dels nostres col·legis ha de seguir un procés actiu i continu d’aprenentatge. Per aquesta raó, tota la comunitat educativa participa a tallers i jornades regulars de formació de matèries com Intel·ligència Emocional, Noves Tecnologies o Disciplina Assertiva. Recentment, per exemple, tots els professors d’Agora International School Barcelona van participar en un taller sobre Impacte a l’Aula, que els va brindar eines per tenir més impacte sobre l’aprenentatge dels alumnes.

Una altra iniciativa de NACE Schools són els Learning Coaches pel Coaching Educatiu, professors del centre que han estat formats com a Coaches per poder recolzar i impulsar a altres professors en el seu desenvolupament i creixement com a docents. Per últim, NACE Schools té un sistema de control de la qualitat docent a l’aula mitjançant un procés sistemàtic de desenvolupament, mesura, recolzament i millora anomenat NACE Platinum Standard.

Formació continua - Impacte a l’Aprenentatge

NACE Schools organitza sessions regulars de formació per a tots els seus professors. A l’últim any, han participat en un taller formatiu anomenat Impacte a l’Aprenentatge, on van compartir estratègies pràctiques que poden tenir un gran impacte a l’aprenentatge dels alumnes, segons diversos estudis científics mundials: El Rol de les Preguntes, Motivació i Repte a l’aula, Comprovació Sistemàtica del Progrés de l’Alumne i La Importància del Feedback són algunes d’aquestes estratègies. Els professors van gaudir del curs i ja implanten els seus nous coneixements a classe.

formacion-continua-agora-is-barcelona

Coaching Educatiu

Com a part del compromís de NACE Schools amb l’excel·lència educativa, pilar de la nostra proposta i pedra angular de la nostra filosofia, l’any 2017 es va implementar la iniciativa de Coaching Educatiu als centres del grup. Així, professors representants dels diferents col·legis NACE s’han format com a Coaches amb l’objectiu d’ajudar els seus companys a aconseguir l’excel·lència a les classes. Així, a la seva vocació i passió, s’hi afegeix la constant millora de les seves tècniques i el continu progrés de les seves habilitats docents perquè la nostra comunitat educativa no deixi mai d’aprendre.

coaching-educativo-agora-is-barcelona

Processos de millora - NACE Platinum Standard

NACE Schools ha implantat a tots els seus col·legis un marc de qualitat que anomenem The NACE Platinum Standard, amb la finalitat de millorar el rendiment de cadascun dels centres i assegurar-ne l’excel·lència educativa. El seu objectiu és ajudar als col·legis a valorar la qualitat de l’educació que ofereixen i els seus principis estan recolzats per les millors pràctiques de sistemes educatius de tot el món. El programa està estructurat mitjançant un conjunt d’indicadors de qualitat que proposen plans de millora en àrees com l’efectivitat del lideratge, la qualitat de l’ensenyament o el progrés i benestar dels alumnes.

Més informació sobre NACE Platinum Standard
nace-platinum-agora-is-barcelona

ELLS T’HO EXPLIQUEN

«Els professors de l’AISB som nens grans, amb tot allò que comporta: tenim moltíssima vitalitat, ens il·lusionem amb cada projecte, transmetem passió a cada classe, ens deixem tots els esforços en cada activitat… I tot això sempre esperant un somriure, felicitat, una abraçada i un aprenentatge en cada alumne.

La internacionalitat de cada company (no sol els que són estrangers, sinó que també els que han viatjat molt) fa que s’obri la ment i s’aprenguin altres formes de pensar i sentir.

L’ambient de treball és molt positiu: hi ha molts riures, molta complicitat, molt sentiment, molta empatia… En gran part és perquè fem el que ens agrada i ens agrada allò que fem.»

Patricia Fernández

Professora

«Els professors, que no són només experts en la seva matèria sinó que també en altres camps, ens serveixen de guia tant en l’entorn acadèmic com per comprendre el món en què vivim. Prenen un paper molt important en les nostres vides al educar-nos en valors i formar-nos com a persones.»

Lorenzo Fresno

Alumne de 1r de Batxillerat

«La nostra experiència en referència als professors que han acompanyat als nostres fills en els 7 anys que duem a l’escola és molt i molt positiva. Hem trobat professors molt motivats i dinàmics que han personalitzat l’educació dels nostres fills a les necessitats i capacitats individuals de cada un. La comunicació amb el professorat és molt fluïda, nosaltres ho valorem molt, ja que això ens ha permès que el triangle Escola – Família – Nen funcioni i sigui un treball continu a favor de l’educació integral del nen.»

Anna Ruzafa i Parra

Mare de l’Anna (P3) i en Jordi (4 EP)