Preparació Global

Molts estudis demostren que estimular els nens amb diversos idiomes des d’edats primerenques contribueix al seu desenvolupament cognitiu i els aporta múltiples beneficis. Per això a Agora International School Barcelona oferim un projecte trilingüe (anglès, català i castellà) i a mida que avança l’itinerari acadèmic introduïm un segon idioma estranger, el xinès mandarí, i després un tercer, el francès o l’alemany, amb la possibilitat de continuar els seus estudis de xinès com a assignatura extraescolar. Per últim, tenim una gran oferta de programes, activitats, intercanvis i experiències internacionals perquè l’alumne rebi una preparació global completa.

Idiomes

Preparem els alumnes per a un futur integrat en un context mundial i donem prioritat a l’ús de l’anglès amb un professorat natiu i qualificat de perfil internacional.

idiomas-agora-is-barcelona

Intercanvis

Els programes d’intercanvi són una experiència que enriqueix lingüísticament i culturalment els alumnes i afavoreix la seva internacionalitat i la seva mobilitat acadèmica.

intercambios-agora-is-barcelona-1

Esdeveniments internacionals

Gràcies a les nostres activitats internacionals, els alumnes perfeccionen les seves habilitats lingüístiques alhora que es relacionen amb estudiants d’altres països.

eventos-internacionales-agora-is-barcelona1

Batxillerat Internacional

Una prestigiosa i completa titulació líder al camp de l’educació internacional que obre als alumnes les portes de les millors universitats món.

bachillerato-internacional-agora-is-barcelona1