Elements distintius del nostre projecte educatiu

El projecte educatiu d’Agora International School Barcelona es defineix per 5 elements distintius: el Batxillerat Internacional com a model de futur, el multilingüisme, la música, l’esport i el compromís de facilitar als nostres alumnes les eines perquè creixin com a ciutadans globals capaços de canviar el món.

IB: Un model de futur

El Batxillerat Internacional® (IB per les seves sigles en anglès) proporciona als alumnes un currículum complet i exigent, acceptat per les universitats més prestigioses del món. És un model de futur que desenvolupa en els alumnes competències clau per al seu èxit acadèmic, professional i personal, tot afavorint l’assoliment dels seus objectius en un context internacional.

Agora-Barcelona_Proyecto-educativo_IB-modelo-de-futuro

Multilingüisme

Preparem els nostres alumnes per a un futur internacional. Oferim un projecte educatiu multilingüe, amb immersió lingüística més enllà de l’anglès, que els permet dominar les llengües oficials juntament amb l’anglès, el francès, l’alemany o el xinès. Per completar el programa lingüístic, disposen d’esdeveniments internacionals, intercanvis i estades en diferents destinacions.

Agora-Barcelona_Proyecto-educativo_Multilinguismo

Música i expressió

La música i les arts expressives són claus per al desenvolupament integral dels nens: aporten enormes beneficis cognitius i personals, a més de potenciar-ne les habilitats comunicatives. La música, les arts i l’expressió tenen un paper protagonista en el nostre projecte educatiu gràcies al vincle que mantenim amb el Conservatori del Liceu de Barcelona i als programes complets d’arts, dansa i oratòria.

Agora-Barcelona_Proyecto-educativo_Musica-y-expresion

Esports i salut

Els esports ajuden a desenvolupar i fomentar valors com la perseverança, la superació personal i el treball en equip, alhora que potencien les habilitats socials. A Agora International School Barcelona inculquem als nostres alumnes la passió per l’esport i els hàbits saludables perquè esdevinguin adults equilibrats físicament i emocionalment.

Agora-Barcelona_Proyecto-educativo_Deporte-y-salud

Shaping the world

Els nens que ingressen a l’educació avui es graduaran com a adults joves l’any 2030. Hem de preparar-los per a unes feines i tecnologies que avui en dia no existeixen i per resoldre problemes que encara no s’han previst. Hem d’encoratjar els nostres estudiants a prendre les regnes i donar forma al seu propi futur: volem que siguin ciutadans globals capaços de canviar el món.

Agora-Barcelona_Proyecto-educativo_Shaping-the-world