Esports i salut

1 piscina semi olímpica coberta

2 pistes de pàdel i 1 de tennis

Més de 14 modalitats esportives

L’entorn natural que envolta el nostre col·legi és idoni per a la pràctica d’activitats esportives, que ajuden els estudiants a desenvolupar i fomentar valors com la perseverança, la superació personal, el treball en equip i la cooperació, i que alhora en potencien les habilitats socials. A Agora International School Barcelona, l’esport és una part integral del pla d’estudis, i inculquem als nostres alumnes la passió per l’esport i els hàbits saludables perquè esdevinguin adults equilibrats físicament i emocionalment.

Els nostres alumnes compten amb el complex esportiu «Sport Center», un magnífic club esportiu amb unes instal·lacions polivalents adequades a les necessitats i pràctiques dels esports que es realitzen al centre: dos camps de futbol de gespa, pistes de bàsquet i handbol, dues pistes de pàdel i una de tennis, poliesportiu cobert, piscina semi olímpica, etc. El col·legi ofereix més de 14 esports perquè l’alumne esculli la disciplina que més li agradi: bàsquet, futbol, tennis, pàdel, handbol, natació, voleibol, patinatge, ioga o dansa moderna entre d’altres. Aquí cal destacar la natació, una activitat esportiva de les més completes que es practica a tots els cursos del col·legi. A més, s’hi organitza una competició de natació de la federació al col·legi gràcies a la magnífica piscina semi olímpica del nostre «Sport Center».

La formació en esports es completa al llarg del curs acadèmic amb trobades esportives organitzades pel col·legi i pel grup Globeducate, en les quals es promou l’esport, la competició sana i l’educació internacional, com els Globeducate Olympic Games, on hi competeixen més de 500 esportistes de diferents escoles del món. A més, la formació en benestar es complementa amb un projecte integral de salut amb el qual eduquem en nutrició i hàbits d’alimentació saludables.