Música i expressió

Concerts i festivals

actuacions periòdiques dels alumnes

Més de 21 instruments per escollir

i desenvolupament de les capacitats vocals

Convenis amb institucions

Conservatori del Liceu, Escolania de Montserrat, etc.

La música i les arts expressives són claus per al desenvolupament integral dels nens: aporten enormes beneficis cognitius i personals, a més de potenciar-ne les habilitats comunicatives. L’educació musical afavoreix el desenvolupament i el perfeccionament dels talents especials, al costat de valors com l’esforç i la superació, la sensibilitat, l’organització o el treball en equip. A Agora International School Barcelona li donem un paper protagonista per mitjà del nostre vincle amb el Conservatori del Liceu de Barcelona.

El nostre Projecte d’educació musical té com a objectiu proporcionar una vivència activa de la música. Tots els nostres alumnes exerciten l’aprenentatge d’almenys un instrument musical de corda o vent dins del Projecte Orquestra (violí, viola, violoncel) i el Projecte BigBand (trompeta, trompa, trombó, saxofon, clarinet, flauta travessera, bateria i guitarra) i paral·lelament desenvolupen les seves capacitats vocals en un treball de cant coral i desenvolupament de la veu assessorat per l’Escolania de Montserrat.

Agora International School Barcelona és una escola vinculada al Conservatori del Liceu de Barcelona. Per això, se segueixen els recursos educatius propis del Conservatori i complementem el nostre projecte musical amb les eines pedagògiques, materials didàctics i criteris d’avaluació d’aquesta institució. Gràcies a aquest vincle, els alumnes poden obtenir el Diploma de Nivell Bàsic de Música del Liceu de Barcelona, amb la possibilitat de seguir estudiant els nivells més avançats. A més, a través del Conservatori del Liceu, els alumnes participen en diferents trobades musicals a espais tan coneguts com el Palau de la Música o l’Auditori Superior de Música del Liceu.

Les arts creatives i escèniques tenen també una gran importància en la formació integral dels alumnes, ja que en potencien les capacitats intel·lectuals. A través de l’art els nens pensen per ells mateixos i desenvolupen la creativitat, imaginació, sensibilitat artística i emocions. Els nostres alumnes compten amb disciplines artístiques i arts creatives com ara música, pintura, dibuix o Visual Arts per estimular-los a crear, aprendre i innovar.